Agentura pro rozvoj Broumovska se již zasloužila o mnoho rozvojových akcí a plánů v regionu. Nyní rozšiřujeme naše finanční a účetní oddělení a hledáme zkušeného účetního, který se bude na dalším rozvoji podílet s námi.
Náplní práce je především:
- samostatné zpracování účetnictví – podvojné účetnictví
- evidence majetku a účtování
- komunikace s úřady
- další administrativní úkoly v rámci finančního oddělení
Těšíme se na Váš životopis, jestliže máte:
- zkušenosti v oboru účetnictví a daní
- znalost podvojného účetnictví, personalistiky a daní
- znalost a orientaci v účetních daňových zákonech a předpisech
- uživatelská znalost práce na PC a znalost balíčku MS Office
- samostatnost, spolehlivost a schopnost rozlišovat priority
- schopnost týmové spolupráce, komunikativnost a pečlivost
- znalost účetního programu Flores výhodou
Co Vám nabízíme my?
- plat dle domluvy s ohledem a zkušenosti
- úvazek 1,0 a nebo částečný úvazek dle dohody
- pracovní smlouva na dobu neurčitou, případně další možnosti spolupráce
- zázemí stabilní společnosti fungující od roku 2004
- podpora dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
- možnost částečné práce z domu dle dohody, flexibilita z hlediska místa práce
- přátelský kolektiv zkušených kolegů
- volný vstup na akce pořádané naší společností (koncerty, výstavy, konference aj.)
- příležitost účastnit se velké vize rozvoje krásného regionu
- krásné pracovní prostředí areálu národní kulturní památky kláštera Broumov
- slevu na obědy v kvalitní klášterní restauraci
- slevu v kavárně u Tří růží
Dává vám to smysl? Pošlete nám životopis a max. 300 slov o tom, proč u nás chcete pracovat.
Kam? adela.vitvarova@aprb.cz
Do kdy? 30. září 2021