Přejít na hlavní navigaci Přejít na změnu jazyku


Administrativní pracovník/ce

 

Do Agentury pro rozvoj Broumovska hledáme novou kolegyni (kolegu), která se stane důležitým pilířem naší kanceláře. Nedávno jsme takovou kolegyni našli, ale život jí přinesl změnu, a tak tuto pozici znovu otevíráme.

Co budete na administrativní pozici zejména dělat?

  • vyřizovat korespondenci všeho druhu (e-maily, dopisy, datová schránka, předávání smluv k podpisu apod.)
  • podílet se na administrativním zpracování grantů (postaráte o všechny formální náležitosti; pokud se v oblasti fundraisingu budete chtít rozvíjet více, dáme vám příležitost)
  • pečovat o provoz kanceláře (postaráte se o výměnu toneru i zajištění opravy kávovaru, povedete tabulku využívání služebních aut, zkoordinujete využívání zasedaček, návštěvám uvaříte dobré kafe apod.)
  • administrativně podporovat jednotlivé projekty (např. povedete evidenci hostů na konferenci, zajistíte rozeslání pozvánek na vernisáž, vystavíte inzerát na pracovní server apod.)
  • komunikovat s našimi individuálními dárci – klášterníky (informovat je o akcích, vystavovat potvrzení o daru apod.)
  • starat se o CRM (spravovat databázi kontaktů, podílet se na rozesílání newsletterů)
  • pomáhat kolegům se základními IT záležitostmi (nemusíte být ajťák, ale po zaškolení zvládnete kolegům vysvětlit, jak tisknout anebo jim zřídíte e-mailovou schránku)

Těšíme se na vás v této pozici, jestliže:

  • máte zkušenosti na obdobné nebo příbuzné pozici (office manager, sekretářka, asistentka apod.)
  • jste pečlivá/ý a spolehlivá(pohlídáte si termíny a úkoly, aniž by vás někdo dennodenně kontroloval)
  • umíte dobře pracovat na počítači (MS Word a Excel je nezbytně nutný, dále používáme MS Teams a programy na rozesílání newsletterů, které vás naučíme ovládat)
  • jste flexibilní (počítáte s tím, že někdy je třeba kvůli akci být v práci déle, jindy je zase volněji)
  • řídíte aktivně auto (občas je potřeba pro něco dojet)
  • dobře komunikujete e-mailem i telefonicky
  • dokážete pracovat samostatně (vezmete si svěřené úkoly za své) i týmově (některé projekty vyžadují dobrou týmovou souhru)

Co pro vás máme my?

  • smysluplnou práci, kde vidíte výsledky
  • úvazek 1,0
  • flexibilní pracovní dobu
  • plat dle dohody, zkušeností a předpokladů
  • přátelskou a tvůrčí pracovní atmosféru, ve které si pomáháme
  • příležitost být součástí velké vize rozvoje krásného regionu Broumovsko
  • působivé pracovní prostředí v areálu národní kulturní památky kláštera Broumov
  • volný vstup na námi pořádané akce (koncertyvýstavykonference…)
  • slevu na obědy v kvalitní klášterní restauraci
  • prostor pro uplatnění nápadů a zkušeností
  • podporu vašeho dalšího vzdělávání (platí pro ty, kteří u nás zakotví dlouhodoběji)

Předpokládaný nástup: červenec 2021 či dle dohody

Dává vám to smysl? Pošlete nám životopis a max. 300 slov o tom, proč u nás chcete pracovat.

Kam? adela.vitvarova@aprb.cz

Do kdy? 15. června 2021



Podpořte nás